嚴禁將相類主題分開發佈,如美女1、美女2,現在起違者立即禁言。
另外,貼圖主題如需收費,圖片數目必須有5張或以上及提供最少一張預覽圖,違反此例的主題將被強制退款。
即日起禁止使用 Thank you,
thx for sharing, 謝謝分享等相類內容回覆,
此類回覆將被視作呃 post 論,每個扣4-20分不等,
如要向作者表示感謝,請善用感謝功能。
任何人以難以發現的手法呃post如複製他人帖子, 一經確認, 不論等級高低, 將立即封帳號處理
打印

NANAKA Coming Out (27樓加相)

You are very lucky

TOP

為防止論壇積累大量垃圾會員本站會不定期清除不分享、不回帖或長期不登陸的會員。
成為永久會員的條件:發帖數(不論主題或回覆)達到 30 個積分達到 50 以上。
樓主你有福了。

TOP

其實幾自然3 E: O5 w8 k+ U& _
唔著BOOT著普通high hell better^^

TOP

very good~~~ admire your experience ar~~

TOP

very very good looking,. really like a girl.

TOP

you look so elegant6 L4 R  M0 N( F0 |* B( i

0 `; {( b: S& w+ d7 sso nice...

TOP

講真, 靚的CD好多人都唔mind...

TOP

Pretty ar!
wechat: emily1954315

TOP

如果呢啲事發生喺香港就真係不得了,外國真係開放好多。。。

TOP

that's good,  two girls in the house.

TOP

咁好彩 不過你又真係令既

TOP

Lol 買完冇閱讀權限添,我都係出返去啦

TOP

頭髮凌亂男人眉男人樣~
我是個茶壺,肥又矮呀,我是個茶壺,肥又矮; 這是耳這是嘴,這是耳這是嘴,水滾啦,水滾啦,沖茶啦!

TOP

引用:
原帖由 adam5354 於 2017-1-2 17:24 發表   9 K* S8 K5 F6 x3 X, U/ @3 a
頭髮凌亂男人眉男人樣~
# S2 @1 _* n' s, }' O/ x/ ~
嘩,係咁洗人post,好大仇口呀
  Y$ y  `4 \/ U
3 q8 r) V4 t2 j8 f$ E+ N# W4 G2 T唔怕比人還治其人之身咩?不過你個美貌已經係天險,無人咁洗你板
家有偽娘也不錯,養一小孩已湊夠一個好字 XD

我地既目標係係破壞中,維持呢個世界既平衡。

其一曰殺風景,謂清泉濯足,背山起樓,燒琴煮鶴。

As women, we have to become comfortable with our bodies. - Lorrie

TOP

引用:
原帖由 Rachel 於 2017-1-2 17:55 發表   6 t& U' z8 ~  }6 @
* H  ~! z. m. i
嘩,係咁洗人post,好大仇口呀3 Z2 P/ r( e% {+ H4 z% X7 H

' V3 i0 r& _$ W& Y. A8 I唔怕比人還治其人之身咩?不過你個美貌已經係天險,無人咁洗你板
: L' g" l; n8 `0 J7 y本宮未驚過,有人為咗5元挑機。我態度係唔好睇唔話人,買咗唔好睇最多下次唔買,唔會為咗5元去挑人機,挑我機必奉陪~~
我是個茶壺,肥又矮呀,我是個茶壺,肥又矮; 這是耳這是嘴,這是耳這是嘴,水滾啦,水滾啦,沖茶啦!

TOP

引用:
原帖由 adam5354 於 2-1-2017 17:24 發表   
$ f. ^: I3 a, c5 w0 V1 @' i2 R' s. T" n頭髮凌亂男人眉男人樣~
4 q1 ?2 _) F7 I4 H
6 a* E7 r5 r: p
# g4 H( y6 h$ c據說要這樣再加上素顏去買Bra試Bra,再試埋底底才是王道。
  L  U8 G2 Y4 b" o/ x(我已唱定一袋五蚊了)
9 H4 H0 `0 o) {6 i2 G" d* w7 O' }" E8 P) p7 j: y# W- @5 Q
[ 本帖最後由 nanaka 於 2017-1-2 18:53 編輯 ]

TOP

引用:
原帖由 nanaka 於 2017-1-2 18:47 發表   
8 K# G" T7 r: g0 z- Z' t% e
. \3 l) j; D2 _; _3 s# x/ m! c  g6 ~, _* o
% p( Z5 A, q, ?; t  X; _
據說要這樣再加上素顏去買Bra試Bra,再試埋底底才是王道。" K7 M( d0 ^9 J
(我已唱定一袋五蚊了)
7 V0 f# L. w" w' M  X+ S你呃人,五歐係紙幣 XDD8 l" Y/ N) z" O" p; o
不過小R紙幣都收 XDD
家有偽娘也不錯,養一小孩已湊夠一個好字 XD

我地既目標係係破壞中,維持呢個世界既平衡。

其一曰殺風景,謂清泉濯足,背山起樓,燒琴煮鶴。

As women, we have to become comfortable with our bodies. - Lorrie

TOP

引用:
原帖由 nanaka 於 2017-1-2 18:47 發表   
! U  t3 O% _: f- l2 L  `( X% Z4 c

; _! G' K" j; @9 u4 o1 K( B
& H& r, s5 A. b0 n7 B( p2 O據說要這樣再加上素顏去買Bra試Bra,再試埋底底才是王道。" v/ l, w  y! z' y% Y
(我已唱定一袋五蚊了)
, J6 d: q& }% h4 D0 V" P2 ^
大叔真的沒常識!底底由於衛生問題不會給你試的!所以店員會幫忙度身!
我是個茶壺,肥又矮呀,我是個茶壺,肥又矮; 這是耳這是嘴,這是耳這是嘴,水滾啦,水滾啦,沖茶啦!

TOP

引用:
原帖由 adam5354 於 2-1-2017 19:22 發表   , D, ?" S) e) J2 o3 \$ a- x
4 k5 p8 h  m. w( J; e1 p, P
大叔真的沒常識!底底由於衛生問題不會給你試的!所以店員會幫忙度身!
$ r/ L  `* w6 Y/ B, J9 Z! H* e+ ], r1 b. P% v4 l" C
(特然變認真L)0 h7 D8 M4 c% O# X/ d
未試過就不要說沒常識,世界很大,甚麼都有可能。& w5 n) W6 a6 R
正常是不可以試,但有時都有例外,
7 Y$ X4 S( Z9 N  M7 C6 s8 q我前妻就試過了,因為內褲看似很大又沒其他尺碼,
% K& ]# t9 e1 Q店員居然容許她穿在自己的內褲外面試。
4 g2 w2 Q4 `. ?# V0 ^1 Y看到我都打了個突,但她們都看似日常的表情。( F$ f' ?$ _6 R6 g5 g6 ~/ S5 \
看來在西班牙某些地方是容許試內褲的。
: e5 |8 u) {- P1 X: j1 Z% r7 e+ B& P, w
所以你都唔好成日掛住穿黑絲食好西了,有機會就去一去外國見識一下,  F3 z0 q% E" s. ?' ^
世界其實好美麗的。

TOP

引用:
原帖由 nanaka 於 2017-1-2 19:56 發表   7 Z: b' T5 U( K  `
( E# T! L+ z- T! R/ }
. I0 ~- }( W# M1 c1 A! _% L
(特然變認真L)
) L* x) I+ o" `$ N& S+ w未試過就不要說沒常識,世界很大,甚麼都有可能。0 J5 L7 P2 V" i! r# [2 u# n6 y! N- ^
正常是不可以試,但有時都有例外,
9 k4 r2 s0 e) }7 M. }: i0 |我前妻就試過了,因為內褲看似很大又沒其他尺碼,8 r4 y/ u, s- L; Z  f9 F4 d
店員居然容許她穿在自己的內褲外面試。
& C& |- |! c. ~0 o# e看到我都打了 ...
7 D& q2 p( _9 V; k% V% e- e" D6 i7 n4 _( |- o2 r
你指的都是個別例子!但這裡是香港喔!請不要用一點點個別例子啦!
我是個茶壺,肥又矮呀,我是個茶壺,肥又矮; 這是耳這是嘴,這是耳這是嘴,水滾啦,水滾啦,沖茶啦!

TOP